דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות - מה הוא כולל וכמה הוא עולה 

מאת    [ 13/01/2011 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2738 פעמים ]

 

לפני נסיעה לחו"ל, מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, אשר תגן במקרה של צורך בטיפול רפואי או בשירות רפואי כלשהו. ישנן פוליסות שונות, עם רמות כיסוי רפואי שונות, אשר מתאימות לטיולים מסוגים שונים, ולאופי טיולים וחופשה. כדאי להתאים את סוג הפוליסה ורמת הכיסוי שלה, לסוג הטיול שאתם עומדים לערוך, ולמצבכם הבריאותי ושירותי רפואיים שאתם יכולים להעריך שתזדקקו להם.

ביטוח נסיעות כולל כמובן ביטוח רפואי, שכולל סכום תקרה- שהוא הסכום הגבוה ביותר שחברת הביטוח תשלם, סעיף השתתפות עצמית- ובו הסבר על הסכום שהמבוטח ישלם כהשתתפות בשירות הרפואי שיקבל. הסכום יכול להיות קבוע, או להיות תלוי בטיפול הנדרש. הרחבות שונות- מקרים מיוחדים, שלא כתובים בפוליסה הרגילה, ושיש צורך בתשלום נוסף עליהם.

עלותו של ביטוח הנסיעות, נקבע לפי כמה קריטריונים. גילו של המבוטח ומצבו הבריאותי הם הדברים הראשונים שנלקחים בחשבון, בעת קביעת גובה הפוליסה, גם ליעד הנסיעה ולמשך הזמן שתבלו שם יש משקל בקביעת גובה הפוליסה. יש יעדים שנחשבים למסוכנים יותר, כמו מדינות נידחות ומדינות עולם שלישי, זאת לעומת ביקור בארץ תרבותית ומתקדמת. כאשר אתם רוכשים את הפוליסה, דאגו לספר לחברת הביטוח בדיוק לאן אתם נוסעים, וכמה זמן תהיו שם. זכרו שקבלת שירותים רפואיים בארץ אחת היא עסק יקר מאוד, כך שכדאי שתהיו מכוסים היטב על ידי ביטוח נסיעות.

לא מומלץ לנסות ולשקר לחברת הביטוח כדי לקבל פוליסה נמוכה יותר, כיוון שהיא עלולה לא לכסות אתכם מבחינת רפואית במקרה הצורך. אם אתם רואים שהטיול שלכם עומד להתארך מעבר לצפוי, או שבאופן ספונטני אתם מחליטים להמשיך את הטיול בארץ אחרת מזו שהייתה בתכנית, יש ליצור קשר עם חברת הביטוח, וליידע אותה על כל השינויים. את הביטוח הראשוני יש לבצע בעודכם בארץ, כדי להיות מכוסים החל מהרגע הראשון.

במקרים רבים, ביטוח נסיעות כולל גם ביטוח מטען כלשהו. אם חשוב לכם ביטוח מטען ברמה גבוהה, בדקו את הנושא הזה בפוליסה, כיון שלרוב תקרת הפוליסה של ביטוח המטען מגיעה לסכום נמוך של כמה מאות דולרים בלבד, למרות זאת, גם סכום זה שמגיע עם הפוליסה הוא סכום מכובד לכל דבר, ומומלץ להכניס סעיף של ביטוח מטען לפוליסת הביטוח. תוספות נוספות יכולות להיות ביטוח טיסה- שמאפשר קנייה של כרטיס טיסה חדש בהשתתפות חברת הביטוח, במקרים כמו פספוס טיסה, או רכישת כרטיס באופן דחוף- שמוביל למחיר גבוה מהרגיל. יש סעיפים נוספים שאפשר להוסיף- כמו ביטוח על גרימת נזק מרכב שכור, לאלו המתכננים לשכור רכב, ביטוח מיוחד לנשים בהיריון, ועוד סעיפים שונים שאפשר לכלול תחת ביטוח נסיעות. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב